Velkommen til Ringeriksløpet på Ringkollen 31. mai

Søndag 31. mai er det vår tur til å arrangere, og igjen inviterer til det flotte o-terrenget på Ringkollen. En super anledning for alle våre rekrutter, nybegynnere og gutte- og jenteløpere under 16 år til å prøve seg i «ordentlig» o-løp. Alle ROL-løpere over 16 som ikke har fått arrangementsoppgaver, er også velkomne til å delta. Mer informasjon og påmelding i Eventor. Vi følger opp alle våre nybegynnere (som kan ha voksne som «skygge») – meld dere på og møte opp i god tid før første start 11.00

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com