ROL mobiliserer for stor deltakelse i Eikerløpet

Vi var en flott ROL-gjeng som innleda o-sesongen i Halden. Nå mobiliserer vi på nytt til stor deltakelse på Eikerløpet 14. mai. Fint terreng og gode løyper kjennetegner Eikerløpet – og mange av oss har gode minner fra dette terrenget under KM i fjor. Informasjon og påmelding i Eventor

Tirsdag er det ny treningskveld kl 18.00 i flott o-terreng i Oppenåsen.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com